Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
2 |
2021-03-31 10:58:19 |
Ewa Tracewicz-Gieroim |
Pole short zmieniło wartość z 'Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021' na 'Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021' Pole full zmieniło wartość z '<p> W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów</p> <p> z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.</p> <p> </p> <p> Anonimowa ankieta :</p> <p> </p> <p> <strong><span style="color:#2f4f4f;"><span style="font-size:1em;"><a href="http://interesanci2021.olsztyn.eu" target="_blank">http://interesanci2021.olsztyn.eu</a></span></span></strong></p> <p> </p> <p> Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu</p> <p> </p> <p> Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.</p> <p> <span style="font-size: 0.8em"> </span></p> <p> </p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów</p> <p style="text-align: justify;"> z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.</p> <p> </p> <p> Anonimowa ankieta :</p> <p> </p> <p> <strong><span style="color:#2f4f4f;"><span style="font-size:1em;"><a href="http://interesanci2021.olsztyn.eu" target="_blank">http://interesanci2021.olsztyn.eu</a></span></span></strong></p> <p> </p> <p> Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu</p> <p> </p> <p> Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.</p> <p> <span style="font-size: 0.8em"> </span></p> <p> </p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
short | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | full |
W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów
z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.
Anonimowa ankieta :
http://interesanci2021.olsztyn.eu
Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu
Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.
|
W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów
z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.
Anonimowa ankieta :
http://interesanci2021.olsztyn.eu
Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu
Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.
|
|
3 |
2021-03-31 11:00:11 |
Ewa Tracewicz-Gieroim |
Pole short zmieniło wartość z 'Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021' na 'Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 ' Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów</p> <p style="text-align: justify;"> z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.</p> <p> </p> <p> Anonimowa ankieta :</p> <p> </p> <p> <strong><span style="color:#2f4f4f;"><span style="font-size:1em;"><a href="http://interesanci2021.olsztyn.eu" target="_blank">http://interesanci2021.olsztyn.eu</a></span></span></strong></p> <p> </p> <p> Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu</p> <p> </p> <p> Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.</p> <p> <span style="font-size: 0.8em"> </span></p> <p> </p> ' na '<p style="text-align: justify;"> W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia <u><strong>1.04 - 30.09 2021 r.</strong></u> prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów</p> <p style="text-align: justify;"> z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.</p> <p> </p> <p> Anonimowa ankieta :</p> <p> </p> <p> <strong><span style="color:#2f4f4f;"><span style="font-size:1em;"><a href="http://interesanci2021.olsztyn.eu" target="_blank">http://interesanci2021.olsztyn.eu</a></span></span></strong></p> <p> </p> <p> Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu</p> <p> </p> <p> Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.</p> <p> <span style="font-size: 0.8em"> </span></p> <p> </p> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
short | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | full |
W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów
z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.
Anonimowa ankieta :
http://interesanci2021.olsztyn.eu
Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu
Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.
|
W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów
z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.
Anonimowa ankieta :
http://interesanci2021.olsztyn.eu
Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu
Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.
|
|
4 |
2021-10-19 14:57:39 |
Ewa Tracewicz-Gieroim |
Pole short zmieniło wartość z 'Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 ' na 'Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 ' Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia <u><strong>1.04 - 30.09 2021 r.</strong></u> prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów</p> <p style="text-align: justify;"> z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.</p> <p> </p> <p> Anonimowa ankieta :</p> <p> </p> <p> <strong><span style="color:#2f4f4f;"><span style="font-size:1em;"><a href="http://interesanci2021.olsztyn.eu" target="_blank">http://interesanci2021.olsztyn.eu</a></span></span></strong></p> <p> </p> <p> Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu</p> <p> </p> <p> Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.</p> <p> <span style="font-size: 0.8em"> </span></p> <p> </p> ' na ' <p style="text-align: justify;">W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia <u><strong>1.04 - 30.09 2021 r.</strong></u> prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów</p> <p style="text-align: justify;">z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.</p> <p> </p> <p>Anonimowa ankieta :</p> <p> </p> <p><strong><span style="color:#2f4f4f;"><span style="font-size:1em;"><a href="http://interesanci2021.olsztyn.eu" target="_blank">http://interesanci2021.olsztyn.eu</a></span></span></strong></p> <p> </p> <p>Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu</p> <p> </p> <p>Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.</p> <p><span style="font-size: 0.8em"> </span></p> <p> </p> ' Pole _active zmieniło wartość z 'true' na 'false' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
short | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | full |
W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów
z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.
Anonimowa ankieta :
http://interesanci2021.olsztyn.eu
Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu
Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.
|
W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów
z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.
Anonimowa ankieta :
http://interesanci2021.olsztyn.eu
Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu
Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.
| _active | 1 | puste |
|
1 |
2021-03-31 10:55:24 |
Ewa Tracewicz-Gieroim |
Utworzono artykuł 430177 o nazwie 'Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 430177 | user_id | puste | 2504868 | resource_id | puste | 3765 | name | puste | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | category_id | puste | 61371 | language_id | puste | 1 | short | puste | Badanie poziomu zadowolenia interesantów z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021 | full | puste |
W związku z realizacją wymagań funkcjonującego w Urzędzie Miasta Olsztyna Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015, od dnia 1.04 - 30.09 2021 r. prowadzone będzie badanie ankietowe pod nazwą Badanie poziomu zadowolenia interesantów
z jakości usług świadczonych przez UMO - 2021.
Anonimowa ankieta :
http://interesanci2021.olsztyn.eu
Linki do ankiety "badania satysfakcji interesantów" dostępne są m.in. na stronach www.olsztyn.eu, newsletter.olsztyn.eu oraz facebook.com/olsztyn.eu
Wersja papierowa ankiet dla interesantów dostępna jest w Ratuszu, w sali operacyjnej Biura Obsługi Klienta - narożnik budynku.
| publishfrom | puste | 2021-03-31 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | badanie-poziomu-zadowolenia-interesantow-z-jakosci-uslug-swiadczonych-przez-umo-2021 |
|