Koordynator do spraw dostępności
Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, wyznacza co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Olsztyna należy w szczególności:
1) kierowanie pracami Zespołu do spraw dostępności,
2) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Olsztyna,
3) koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Olsztyna,
4) monitorowanie działań w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
5) coroczne przedstawianie Prezydentowi Olsztyna informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
W Urzędzie Miasta Olsztyna Koordynatorem do spraw dostępności jest Pan Bartosz Kamiński.
Dane kontaktowe:
Bartosz Kamiński
Urząd Miasta Olsztyna
tel. 89 506-09-45
e-mail: kaminski.bartosz@olsztyn.eu