OK.1431.134.2023 Wniosek - wydatki Urzędu Miasta Olsztyna
Data wpływu wniosku: 30.05.2023 r.
Odpowiedzialny:Wydział Organizacji i Kadr
Treść wniosku:
Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w zakresie:
1. Jaka była wysokość wydatków na oświatę w 2022 roku w Państwa samorządzie?
2. Jaka była liczba placówek oświatowych z podziałem na szkoły podstawowe i szkoły ponadpodstawowe oraz placówki dla dzieci i młodzieży wymagającej specjalnej organizacji nauczania podległych Państwa samorządowi na koniec 2022 roku?
3. Jaka była wysokość wydatków na pomoc społeczną w 2022 roku w Państwa samorządzie?
4. Jaka była wysokość wydatków inwestycyjnych w 2022 roku w Państwa samorządzie?
5. Jaka była liczba kilometrów nowo powstałych oraz wyremontowanych dróg w 2022 roku w Państwa samorządzie?
6. Jaka była wysokość wydatków na kulturę w 2022 roku w Państwa samorządzie?
7. Jaka była liczba instytucji kultury podległych Państwa samorządowi na koniec 2022 roku?
8. Ile procentowo terenów było objętych Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego na koniec 2022 roku w Państwa mieście?
9. Jaka była liczba wszystkich etatów w Urzędzie Miasta oraz wszystkich jednostek podległych z wyszczególnieniem Urzędu Miasta oraz łącznie wszystkich jednostek podległych na koniec 2022 roku w Państwa samorządzie?
10. Jaka była wysokość wydatków na wynagrodzenia w Urzędzie Miasta oraz wszystkich jednostkach podległych w 2022 roku w Państwa samorządzie?
11. Jaka była liczba spółek, w których udział ma Państwa samorząd wraz z ich wyszczególnieniem na koniec 2022 roku?
12. Jaka była wysokość wydatków na promocję miasta poprzez sport w 2022 roku w Państwa samorządzie z wyszczególnieniem klubów sportowych, które otrzymały finansowanie oraz kwotę jaką otrzymały?
13. Jaka była wysokość wydatków na promocję gospodarczą miasta w 2022 roku w Państwa samorządzie?
14. Jaka była powierzchnia uzbrojonych terenów inwestycyjnych jakimi dysponował w swojej ofercie Państwa samorząd na koniec 2022 roku?
15. Jaka jest powierzchnia nowo powstałych terenów inwestycyjnych jakimi dysponuje w swojej ofercie Państwa samorząd od początku 2010 do końca 2022 roku?
16. Czy w Państwa samorządzie funkcjonuje Centrum Usług Miejskich/Centrum Usług Wspólnych, czy inna jednostka, która odpowiedzialna jest za globalną obsługę jednostek podległych? Jeśli tak to w jakim zakresie je obsługuje np. zakres księgowy, zakres zamówień publicznych, zakres IT czy jakikolwiek inny?
17. Jaka była wysokość wydatków na bieżące utrzymanie dróg w 2022 roku w Państwa samorządzie?
18. Czy Urząd Miasta jest obsługiwany przez własny zespół prawny czy korzysta z zewnętrznych usług w zakresie obsługi prawnej?
19. Jakie były koszty obsługi prawnej Urzędu Miasta w 2022 roku z wykluczeniem kosztów darmowej obsługi prawnej?